fredag 4. mars 2011

Helg

Så har det jammen blitt helg igjen. Rekker nesten ikke tenke mandag før det igjen er fredag. Denne uka har gått med til teori i forkant av prosjektstillingen jeg har startet i - eller det vil si, vi starter først turnusen, i selve prosjektet mandag morgen. Så i helga skal jeg bare kose meg - den livsnyteren jeg er. Så på værmeldingen at det skal bli sol i morgen og søndag. Da blir det lange turer på meg og vovsen. Det er også spinning maraton på expressgym i morgen som jeg lurte fælt på om jeg skulle kaste meg over. Det vil si spinning i halvannen time. Jeg har som regel ikke så mye mer å gi etter en time spinning, men igjen så liker jeg utfordringer. Jeg får stå opp, spise en god frokost og gå en tur før jeg tar den endelige avgjørelsen. Har jo en gulrot eller to som bokstavlig talt henger og dingler i speilbildet - sånn tett oppunder bikinisessongen.

Ellers har jeg startet med noe spennende i dag. Jeg har begynt å ta tilskudd av aktivt collagen. Som kjent så minker collagenmengden i huden etterhvert som vi blir eldre, og vi får rynker. Denne prosessen starter allerede i 20-30 års alderen. Jeg nærmer meg 43, så her er det viktig med alvorlige tiltak. Jeg vil etterhvert få merkbart mindre rynker, og mindre markante rynker, mer fuktighet i huden,
samt et generelt mer ungdommelig utseende.
                   Hurra! Ansiktsløft uten skalpell - Supert!

                              Ønsker alle en super helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar