tirsdag 1. mars 2011

Ny uke - nye utfordringer

Da er det tirsdag, og en ny uke er godt i gang.

Startet mandagen frisk, rask og ved godt mot - i ny stilling. Denne uken innebærer en innføring før selve prosjektet starter, men nå er jeg i gang. Det er spennende og starte i en ny jobb der jeg får muligheten til å utfordre meg selv og faget mitt. Jeg har jo faktisk brukt fire år av mitt vokne liv på en utdannelse, og da er det moro å sette noe av det jeg har lært på prøve.

Så var det hjem, og tur med Chief sto for tur. Vi gikk en passe tur i skogen før matmor sjenet hjemover til kjøkkenbenken - en smule sulten. Jeg hadde jo faktisk planlagt spinning i kveld, så det var viktig å få i seg noe mat i god tid før treningstimen. Litt skummelt å synke ned i sofan etter et godt måltid etter endt arbeidsdag, men jeg kom meg opp, ut og opp igjen på spinningsykkelen.

I dag er det en ny dag, nye muligheter og utfordringer. Det blir spennende og se hva denne dagen har å tilby.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar