torsdag 22. september 2011

En vakker høstdag

Jeg teller torsdag, og konkluderer med at dagene flyr av gårde,  og jeg sitter her og tenker over hva jeg har holdt på med siden sist jeg satt her og skrev på bloggen. Jo, altså; Jeg har trent - hvilket jeg lovet meg selv at jeg skulle, og jeg har vært på jobb. Det er dagene i veldig korte trekk, og høres utrolig ensformig ut, men dagene har vært innholdsrike, og jeg har hatt noen fine dager med venninnebesøk, kafèbesøk og turer i skogen.

Forrige ukes treningsregime innebar step/styrke m/stang, spinning + styrke m/stang, spinning og til slutt step/styrke m/stang. Dette resulterte i at jeg var støl både her og der stort sett hele uken, men utrolig deilig. I helgen jobbet jeg - tolv timer hver dag, men med mange deilige turer i skogen og mye god mat. Jeg har en fantastisk jobb.

Ny uke - nytt treningsregime. Startet uken med styrke m/stang, deretter spinning + styrke m/stang. I går jobbet jeg ekstra, så da ble det en aldri så liten treningspause, men gikk allikevel tur i skogen en time x 2. Herlig. I formiddag skal jeg igjen på step/styrke m/stang, og i morgen har jeg tenkt og prøve en time som heter mix - som visst nok skal være en blanding av litt zumba, aerobic og styrke. Lørdagen har jeg ikke planlagt riktig ennå. Hvis jeg liker mixtimen så kan det hende jeg tar en mix time lørdag formiddag. Eller jeg kan kjøre til Råde på Expressgym og være med på en spinningtime der, eller jeg kan ta treningsfri. Time will show, men jeg er i gang!

I dag skinner sola, og det er en flott høstdag. Jeg tenker at jeg vil nyte denne deilige dagen fullt ut med en lang tur etter trening. Da blir nok den firbeinte samboeren min glad. Hva resten av dagen vil bringe, vet jeg ikke riktig ennå, men jeg er helt sikker på at det blir en fin dag - for det er jo faktisk opp til meg selv.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar