mandag 12. september 2011

Trening

I dag skal jeg endelig komme i gang med trening igjen etter ferie, og deretter en lang arbeidsuke. Det er vel fire uker siden sist jeg var på treningssenteret - hvilket jeg garantert kommer til å merke. Men nå er det slutt på slaraffenlivet og usunn livsførsel.

Det er viktig og kose seg, og min livsfilosofi rundt trening og kosthold er;  ikke bli fanatisk - hverken i den ene eller andre retningen. Jeg er evig livsnyter, og for meg er det viktig å finne en fin ballanse i både trening og kosthold. Den ballansen skal jeg finne igjen nå.

I dag starter jeg et to ukers treningsregime. Nå gjelder det å få kroppen på plass igjen, så vel som å finne igjen gode treningsrutiner. Starter i kveld med step/styrke med stang, og fortsetter i morgen med 45 min spinning og 45 min styrke med stang. Onsdag står spinning 2 for tur, og torsdag step/styrke med stang. Kanskje like greit at jeg skal jobbe til helgen så musklene får hvilt seg litt. I tillegg går jeg og vovsen turer hver dag - kortere eller lengre. Det kommer helt an på været. Tidligere i dag vurderte jeg å bygge en Ark, så turen ble av veldig våte grunner litt kort, men jeg fikk gjort min borgerplikt underveis.

Nå gleder jeg meg til en god treningsøkt i kveld, og ønsker dere alle der ute en fortreffelig mandag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar