lørdag 1. oktober 2011

En lørdag i oktober

Sånn, da har jeg endelig bestilt Eqologi Life Pack. Pakken inneholder Multichi energy, Nucleomega og K2 Pluss. Det er allerede gått tre uker siden jeg gikk tom for disse produktene, så nå gleder jeg meg til å komme i gang igjen. Det gjelder å være rustet til en lang vinter, få mer energi, og gi kroppen balanse - og sist men ikke minst - rense kroppen for slagstoffer  som gir deg mindre energi. Tilskudd av vitamin K2 og Omega 3 fettsyrer er også viktig for en velfungerende kropp.

Jeg lurer litt på om jeg skal gjøre Eqology til et levebrød - for det er faktisk mulig. De har produkter innen hud og helse jeg står for og bruker selv. Tenk å tjene gode penger på noe man bruker i det dagelige, kan stå for og ønsker at andre skal bruke. Hmmm.... dette må jeg virkelig ta opp til vurering - igjen.

Jeg hadde gledet meg til mange deilige turer denne helgen, men slik har det ikke blitt så langt. I steden sitter jeg her i en deilig sofa og med et deilig glass Riccasoli og nyter lørdagen - ikke fullt så bevegelig som jeg skulle ønske - men dog. Sushien står i kjøleskapet, jeg har leid et par gode filmer jeg enten velger å se i kveld - eller kanskje i morgen. I morgen er en helt annen dag. Den vet vi ingenting om.

Håper forøvrig kroppen min er frisk igjen til mandagen, så jeg får trent litt igjen. Da er det igjen step/styrke som står på tapetet, og uken fortsetter med spinning og styrke, mer spinning og mer styrke. Kjenner jeg begynner å få litt abstinenser her.

Men i dag er det lørdag, og jeg nyter denne dagern. Stearinlysene er tent og rosene står på bordet - det er en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar